با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ۱۰ درصد مدارس کشور دو نوبته است
زیارت عاشورا
۱۰ درصد مدارس کشور دو نوبته است

اخبار آموزش و پرورش : مرتضی رییسی روز پنجشنبه در حاشیه آیین ساخت سه مدرسه جدید روستایی در شهرستان آمل ، آمار مدارس فعال کشور را بیش از ۱۰۷ هزار مدرسه واحد اعلام کرد.
وی مقاوم سازی و افزایش ضریب ایمنی مدارس را یکی از دغدغه های جدی برشمرد و گفت : امسال حدود سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس فرسوده و قدیمی کشور اختصاص می یابد .
رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به خبرگزاری فرهنگیان گفت: با توجه به این که حدود یک سوم دانش آموزان کشور در مدارس نیازمند مقاوم سازی در حال تحصیل هستند ، نیاز است تا اعتبارات مورد نیاز مقاوم سازی مدارس که بسیار زیاد است بموقع و به طور کامل اختصاص داده شود.
رییسی همچنین به وجود حدود پنج هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت : این پروژه ها که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند از محل اعتبارات ملی و مشارکت خیران درحال اجرا است که امیدواریم تا پایان امسال تعدادی از آنها بهره برداری شود.
وی یادآورشد : با تکمیل و افتتاح این تعداد مدارس نیمه کاره در کشور حدود ۴۰ هزار کلارس درس جدید به ظرفیت فضاهای آموزشی کشور افزوده خواهد شد.
امروز با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ساخت سه مدرسه در روستاهای محمدآباد ، کلاکسر و نوآباد شهرستان آمل با اعتبار حدود هفت میلیارریال آغاز شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 9:56 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |